Marvel One-Shot: All Hail the King
Etter hendelsene i Iron Man 3 er Trevor Slattery et beryktet ikon. Han er også innelåst i et fengsel med høy sikkerhet. Heldigvis har den nyvunnede imaget hans brakt kjendis og beskyttelse på innsiden, og skuespilleren har gledelig takket ja til et dybdeintervju med en dokumentarfilmskaper.