Marvel One-Shot: Item 47
Etter det storslåtte høydepunktet i Marvels The Avengers, finner S.H.I.E.L.D. all teknologien fra rommet bortsett fra én ting – et Chitauri-våpen, "ITEM 47". Et ungt par snubler over det flyktige våpenet og bruker det til å rane banker.
Etter det episke slaget i New York i Marvels The Avengers, har S.H.I.E.L.D. gjenfunnet alt annet enn ett stykke av den fremmede teknologien som ble etterlatt i byen... en Chitauri-blaster, også kalt “Gjenstand 47.” Etter at et ungt par snublet over det unnvikende våpenet, tar de fatt på en rekke bankran - med S.H.I.E.L.D. agentene rett i hæla på dem.