Melody Time
Etter tradisjonen til Disneys store musikalske klassikere viser Melody Time syv tidløse historier, hver av dem forsterket med positiv musikk og uforglemmelige figurer.
Etter tradisjonen til Disneys musikalske klassikere viser Melody Time syv tidløse historier, hver av dem forsterket med positiv musikk og uforglemmelige figurer. Donald Duck gir oss jazz som stjernen i "Klandre sambaens rytmer". Musikk blir eventyr for en humle i "Humlebuggi". Hei på slepebåten i "Lille Tut" og heltene i "Johnny Appleseed" og "Pecos Bill". Bli med på denne festen for øyne og ører.