Den lille virvelvinden
Mikke Mus smaker Minnies nybakte kake, men først vil hun at Mikke skal rydde i hagen hennes. Mens Mikke jobber, kommer en liten virvelvind og forpurrer forsøkene hans på å rydde det falne løvet. Til slutt klarer Mikke å jage vekk virvelvinden, men den kommer tilbake med moren sin, som ødelegger alt Mikke har gjort.