Miraculousverdenen: Shanghai, Legenden om Ladydragon
Marinette har skoleferie og alt er fint ... til hun oppdager at Adrien måtte dra til Shanghai i Kina med faren. Heldigvis bor onkel Wang der, og det er snart bursdagen hans! For å møte Adrien og sine egne røtter, bestemmer Marinette seg for å selv gi gaven til onkel Wang. Men ikke lenge etter ankomsten mister Marinette alle tingene sine, inkludert veska, Tikki ... og Miraculous som lar henne bli til Ladybug!