The Hate U Give
I dette mektige dramaet, basert på den bestselgende boken, må en tenåring finne stemmen sin og kjempe for det som er riktig når hun blir vitne til at barndomsvennen hennes blir skutt og drept av en politimann.
The Hate U Give er basert på den bestselgende romanen og forteller historien om Starr Carter, som lever i to verdener: det fattige, svarte nabolaget hvor hun bor, og den nesten helt hvite skolen hun går på. Denne balansen blir knust når hun blir vitne til at barndomsvennen hennes blir skutt og drept av en politimann. Hun kjenner på presset fra alle kanter, og Starr må finne stemmen sin og kjempe for det som er riktig.