Rain Catcher
Den unge fotografen Rain Catcher har nettopp flyttet til London og tar bilder av den mystiske og vakre Barbican Estate. Han legger fort merke til en uhyggelig mann som dukker opp i alle bildene hans. Mannen blander seg inn i en folkemengde og titter ut fra vinduer i bakgrunnen, men han stirrer alltid intenst inn i kameraet. Etter hvert som Rain Catcher etterforsker den mystiske mannen, finner han svar som vil snu hele livet og virkeligheten hans på hodet for alltid.