Red Tails
En fantastisk hyllest til de uhyllede heltene som steg over ekstraordinære utfordringer og til slutt svevde inn i historien. Italia, 1944: Da krigen opptar de allierte styrkene i Europa, får en skvadron med svarte piloter kjent som Tuskegee Airmen endelig sjansen til å å vise seg frem på himmelen, selv om de kjemper mot diskriminering på bakken.