Sadhaka: La Senda Del Yoga
Dokumentaren følger Ramiro Calles i 50 år med personlig forskning på den sanne essense innen yoga, og utforsker dens dyder, formål og misforståelser. I 2010, 66 år gammel, ble Calles smittet av listeriose i Sri Lanka, men trosser medisinske odds ved å bli frisk i Madrid. Filmen utforsker yogaens kontroverser og essenser i Spania og Rishikesh, India, med humor og visdom.