Bábovka
Mina må overkomme farlige utfordringer for å frigjøre lekevennen sin fra de onde, syklende Totemites. Redningen virker umulig, men ved hjelp av sympatiske Totemite Tricycler, drar Mina ut for å redde vennen sin ut av klørne på Totemites. I prosessen får hun en ny venn.