Toy Story 4
Woody har alltid vært trygg på hvem han er, og at det viktigste er å ta vare på barnet sitt, enten det er Andy eller Bonnie. Men når Bonnie kommer hjem fra førskolen med den nye leken Gaffen, bærer det ut på en biltur med både gamle og nye venner, og Woody får se hvor stor verden kan være for en leke.
Woody har alltid vært trygg på hvem han er, og at det viktigste er å ta vare på barnet sitt, enten det er Andy eller Bonnie. Så når Bonnies nye håndarbeidsprosjekt Gaffen blir hennes kjæreste leke, bestemmer Woody seg for å lære ham gleden ved det å være leke. Men en biltur med gamle og nye venner, og et uventet gjensyn med den bortkomne venninnen Bo Peep, viser Woody hvor stor verden virkelig er for en leke.