En kveld i den nesten tomme høyblokken sin i moderne London møter Adam tilfeldigvis sin mystiske nabo Harry, som forstyrrer rutinene i hverdagslivet hans. Etter hvert som Adam lærer Harry å kjenne, blir Adam dratt tilbake til barndomshjemmet sitt, der det ser ut til at hans avdøde foreldre begge lever og er på samme alder som den dagen de døde for over tretti år siden.