Sharks of Lost Island
Et team med forskere under ledelse av marinøkolog Dr. Enrich Sala reiser ut for å utforske landområdene og havet rundt Pitcairn-øyene i Stillehavet. Disse mystiske øyene som først ble bosatt av mytterister gir oss en tidsreise tilbake i tid til et yrende maritimt økosystem, og hjemstedet til et av verdens største rovdyr, haien.