Sharks of The Bermuda Triangle
Bermudatriangelet er fullt av mysterier, som inkluderer savnede fly, feil på kompass og til og med legender om Atlantis. Det største underet kan være noe langt mer utrolig: haier. Marinbiolog dr. Austin Gallagher har undersøkt haiene i området og er på oppdrag for å finne tigerhaienes hemmelige paringsplass.