Sharpay’s Fabulous Adventure
Hvor fabelaktig må du være for å lykkes i The Big Apple? En ambisiøs diva er i ferd med å finne det ut ... på den vanskelige måten. Etter at en talentspeider ser henne opptre med hunden Boi på en veldedighetsgalla, drar Sharpay Evans for å prøve lykken i New York City, overbevist om at umiddelbar berømmelse venter. Men det er ikke like lett som hun trodde.