Sky High
Denne publikumsfavoritten har Hollywood-stjernene Kurt Russell og Kelly Preston på rollelisten. Sønnen til heltene Commander og Jetstream, Will Stronghold, begynner på en skole som er kjent for å forme morgendagens helter, men uten egne krefter blir han stemplet som utskudd. Men når han oppdager kreftene sine, lærer han at også ekte elter trenger lojalitet og samarbeid.