Spøkelseshuset
Med hjelp fra synske madame Leota må en eiendomsmegler og familien hans kjempe for å befri Gracey Manor fra en eldgammel forbannelse.
Eddie Murphy spiller eiendomsmegleren som kommer ansikt til ansikt med 999 skumle, smilende spøkelser i ekle, gamle Gracey Manor. Med hjelp fra synske madame Leota kjemper de for å befri huset fra en eldgammel forbannelse ... og det før klokka slår 13.