Star Wars de nye Yoda-krønikene - Flukten fra Jeditempelet
Yoda og spøkelset til Obi-Wan bestemmer at det er på tide å bringe de sise jediholokronene, men først tenker de tilbake på det nervepirrende ranet hvor de rappet holokronene fra Tempelet i starten av imperiet.