Star Wars de nye Yoda-krønikene - Kappløpet om Holokronene
Obi-Wan forteller Luke om eksistensen av Jedi Holocronene og oppfordrer ham til å dra til Tatooine hvor de har vært gjemt alle disse årene. Dessverre for de snille, er Darth Vader også på jakt. Et panisk løp for å få tak i de nedgravde Holocronene oppstår - et løp Vader vinner.