Taxi
Queen Latifah er New Yorks raskeste taxisjåfør, hvis ferdigheter bak rattet og trimmede bil hjelper en overivrig politimann (Jimmy Fallon) med å ta opp jakten på en gjeng kvinnelige bankranere.
Belle Williams (Queen Latifah) er en fartsdemon. Mens hun flyr gjennom gatene i New York i den trimmede taxien sin, har hun fått et rykte for å være New Yorks raskeste taxisjåfør. Det å være taxisjåfør er dog bare et steg på veien mot den virkelige drømmen hennes: Belle vil bli racerbilsjåfør. Hun er på god vei, helt til hun blir avsporet av en overivrig politimann, Andy Washburn (Jimmy Fallon), hvis undercoverferdigheter kun man matches av hans elendige kjøreferdigheter. Washburn, som har havnet i arresten, er på sporet av en gjeng vakre, brasilianske bankranere, ledet av Vanessa (Gisele Bündchen). For å fakke skurkene, overtaler han den førerkortløse Washburn Belle til å slå seg sammen med ham for å jakte på Vanessa og gjengen. Belle får tillatelse til å kjøre som hun vil og bryte alle lover. Den billøse politimannen og fartsdemonen – New Yorks mest usannsynlige partnere – begynner en katt-og-mus-lek i høy hastighet med ranerne.