The Big Green
Verdens største sport kommer til USAs minste by i denne actionkomedien om en gruppe utstøtte som vil bli fotballhelter. The Big Green vil få hele familien til å smile! Ingenting skjer i Elma i Texas… før den britiske lærerinnen Anna Montgomery ankommer. For å motivere elevene starter hun et fotballag. Hun får hjelp av den avdankede sheriffen Tom Palmer, som går med på å trene laget så han kan slå erkerivalen sin, den nådeløse treneren til storbybøllene The Knights. The Big Green er populær hos både voksne og barn og viser betydningen av å være en lagspiller.