The Binge
I nær fremtid, i løpet av en 12 timers periode der alle lover om drikking og narkotika er avskaffet, må tre seniorer på videregående unngå sin gale rektor (Vince Vaughn) mens de navigerer seg gjennom kveldens kaos for å komme til den ultimate festen.
I en ikke så fjern fremtid har all drikking og narkotika blitt gjort fullstendig ulovlig av myndighetene… bortsett fra én kveld i året. Seniorer på videregående Griffin, Hags og Andrew tar en pilgrimsferd for å komme seg på den beste festen i byen, der alle deres drømmer vil gå i oppfyllelse… Så klart må de unngå sin gale rektor (Vince Vaughn), voldelige søsken og de ville dyrene som vandrer rundt i gatene, men alt det er en del av moroa! Vennskapet deres vil bli satt på prøve, kjærlighetsliv vil rystes og hjernene deres fullstendig forfjamset. Én ting er sikkert, ingens liv vil NOENSINNE være det samme etter å ha deltatt i The Binge!