The Blind Turtle and the Endless Sea
En kvinne som ikke klarer å slutte å løpe. En mystisk mann som vet alt om livet hennes. En skilpaddenål. Et uventet møte i heisen som går opp til 54. etasje og tar oss med til et annet sted.