The East
En ung kvinne (Brit Marling) infiltrerer en farlig aktivistgruppe som retter seg mot skjødesløse bedrifter i denne sexy thrilleren, som også har Alexander Skarsgård og Elliot Page i hovedrollene.
Produsent Ridley Scott og regissør Zal Batmanglij gir oss denne sexy, spente thrilleren med Brit Marling, Alexander Skarsgård og Elliot Page. En ambisiøs nyansatt i et topp etterretningsfirma (Marling) får i oppdrag å infiltrere en unnvikende aktivistgruppe som terroriserer skjødesløse bedriftsledere. Jo mer hun involverer seg, desto større er risikoen i denne gripende konspirasjonshistorien.