The Last Ice
I mange århundrer har inuittene i Arktis bodd på og rundt det frosne havet. Nå, når klimaendringer raskt smelter sjøisen mellom Canada og Grønland, truer utviklingen med å ødelegge den skjøre balansen mellom samfunnene deres, landområdene og dyrelivet.