The Talent
Tommy er en sjenert og oversett produksjonsassistent på settet til en luksusbilreklame. Når filmstjerna David kommer inn for å spille i reklamen, følger Tommy brødsmulene som kanskje kan ta ham til penger, status og stjernene, til David og til den sanne versjonen av seg selv. «The Talent» tar en ubehagelig titt på maskulinitet, ambisjon og begjær.