This Magic Moment
Midt på 90-tallet var Orlando sentrum for spenningen i NBA. Det unge laget, ledet av stjernene Shaquille O'Neal og Penny Hardaway, slo Bulls på vei til finalen i 1995. De tapte mot Rockets, men var tydelig et kommende dynasti. Men Magics' triumf ble aldri realisert: en klassisk "burde skjedd"-historie, der suksessen kom fort, men magien forsvant.
Midt på 90-tallet var Orlando sentrum for spenningen i NBA. Det unge laget, ledet av megastjernene Shaquille O'Neal og Penny Hardaway, slo Michael Jordan og de mektige Bulls på vei til NBA-finalen i 1995. De tapte mot Rockets det året, men det var tydelig at dette laget fra Orlando var et dynasti i emning. Men Magics' øyeblikk på toppen ble aldri helt realisert: en klassisk "det som burde ha skjedd"-historie, der suksessen kom fort, og så var magien borte med et poff. Regissert av Gentry Kirby og Erin Leyden.