Tommelise
I gjenfortellingen av Hans Christian Andersens klassiske eventyr, får vi høre om den lille heltinnens flukt fra nevene på utallige padder, muldvarper og biller i håpet om å finne tilbake til sin store kjærlighet, prins Cornelius.