Tortured To Death: Murdering The Nanny
Historien begynner i 2011 når Sabrina Kouider, en fransk-algerisk stylist som hang sammen med kjendiser som Tinie Tempah og Maria Kouka, hadde et kort forhold med Boyzone-grunnlegger Mark Walton. Affæren varte bare noen måneder, men etter bruddet ble hun besatt av ham. Denne dokumentaren undersøker den grufulle saken om et par som torturerte og drepte barnepiken sin.