Treasure Buddies - Valpene på skattejakt
Disneys eventyrlystne valper drar til det gamle Egypt. I et kappløp mot en slu katt må valpene og deres nye venner, Cammy og Babi, unngå feller, løse gåter og utforske en mystisk grav for å finne verdens største skatt. Filmen er full av action og sjel, og valpene holder en feiring av samarbeid og vennskap som familien din vil nyte igjen og igjen.