Ghost Whisperer
Melinda Gordon kommuniserer med ånder på jorda – spøkelser som klenger seg til de levende fordi de ikke har fått gjort det de skal for å krysse over til åndeverdenen.
Melinda Gordon kommuniserer med ånder på jorda, spøkelser som klenger seg til de levende fordi de ikke har fått gjort det de skal for å krysse over til åndeverdenen, en verden utenfor den eksistensen vi kaller livet. Delvis inspirert av arbeidet til det berømte mediet James Van Praagh og Mary Ann Winkowski, en ekte kommunikator med ånder, utforsker Ghost Whisperer den spirituelle siden av livet og døden mens Melinda navigerer gjennom de døde og de levende i hennes hårreisende, hjertevarmende og noen ganger morsomme forsøk på å være megler mellom spøkelsene og dem de hjemsøker.