The Gifted
Produsert i samarbeid med Marvel Television, og iscenesatt i "X-Men"-universet forteller The Gifted en emosjonell historie om et forstadspars ordinære liv som blir snudd på hodet av den plutselige oppdagelsen av at tenåringsbarna deres har mutantkrefter. Familien tvinges på rømmen av fiendtlige myndigheter og søker hjelp fra et skjult nettverk av mutanter, og de må kjempe for å overleve.