History of the World, Part II
Etter å ha ventet i over 40 år kommer det endelig en oppfølger til den banebrytende Mel Brooks-filmen, History of the World, Part I, der hver episode har et utvalg av sketsjer som tar oss gjennom forskjellige perioder i menneskenes historie.