Et spennende blikk på skuespillerinnen, modellen og ikonet Brooke Shields mens hun forvandler seg fra en seksualisert ung jente til en kvinne som oppdager sin makt. Historien hennes holder et speil opp mot et samfunn som reduserer kvinner og jenter til objekter og viser farene, styrken og gleden ved hva det vil si å få handlefrihet og snakke med en autentisk stemme.