Walk the Line
Sanger. Opprører. Lovløs. Helt. Den legendariske ”Mannen i svart” revolusjonerte musikken og ble et symbol på USA. Joaquin Phoenix og Reese Witherspoon spiller (og synger) hovedrollene som Johnny Cash og June Carter i denne inspirerende og sanne historien om en manns troskap mot en stil, et budskap og sitt livs kjærlighet.