Star
Med Queen Latifah og Benjamin Bratt i sentrale roller, med originalmusikk og fantastiske musikkopptredener, er Star et følelsesladet drama som lar oss følge tre unge talenter, sultne på suksess og stjerneambisjoner, mens de finner sin vei i den harde musikkindustriens verden.
Livet i fosterhjem har ikke fratatt Star drømmene hennes, men ga henne heller styrken til å oppfylle dem. Fast bestemt på å bli en superstjerne i musikkindustrien, leter Star opp sin søster, Simone, og hennes Instagram-bestevenn, Alexandra, og sammen drar trekløveret til Atlanta. Der får de hjelp og støtte av morsfiguren Carlotta og den slitne talentjegeren, Jahil, som straks fatter interesse for Star. Mens de unge kvinnene jakter drømmen, lærer de at ambisjoner har sin kostnad, og noen ganger kan den kostnaden bli for høy.