The Caribbean: Billionaires' Paradise
"The Caribbean: Billionaires’ Paradise" ser på luksuslivsstilene til bosatte, expats og besøkende på noen av de mest eksklusive øyene i Karibia, samt følger den dyktige staben som betjener dem med stil.
"The Caribbean: Billionaires’ Paradise" ser på luksuslivsstilene til bosatte, expats og besøkende på noen av de mest eksklusive øyene i Karibia, samt følger den dyktige staben som betjener dem med stil. Eskapistserien reiser til noen av de mest ikoniske feriestedene på tvers av de 7000 solkyssede øyene, og følger verdens rikeste mennesker mens de lever, arbeider, fester og slapper av i det ultimate paradiset. Fra de mest luksuriøse hotellene til de mest fantastiske strandeiendommene på private øyer, serien åpner også et vindu til de bosattes livsstil passende for kongelige.