Verdens vanskeligste oppdrag
Vår vert, Riley, ser tunge og industrielle reparasjoner på nært hold, og er ofte på rett sted til rett tid.
Kom og ta en titt på innsiden av et kjernekraftverk, ta fra hverandre et fly, og henge fra høyspentledninger. Vår vert, Riley, ser tunge og industrielle reparasjoner på nært hold, og er ofte på rett sted til rett tid for å gi sårt trengt hjelp. På veien ser vi det store maskineriet bak store virksomheter: hva som skjer når det oppstår et stort problem, og hvordan team med spesialistingeniører strever mot oddsene for å fikse det.