Adamas
Tvillingbrødrene Woosin og Suhyeon mistet faren sin i en drapssak for tjueto år siden. Siden da har Woosin blitt en bestselgende krimforfatter og finner ut at drapsvåpenet som tok livet av faren hans er en diamantpil med navnet "Adamas". For å få tak i den går han inn i Kwon Jaegyu sin herregård, som er sjef for Haesong-Gruppen, for å være skyggeforfatter til hans memoar. Suhyeon har nå blitt en aktor i sentrum og møter en journalist som vil avdekke sannheten om det som skjedde med faren hans.