Animals Up Close with Bertie Gregory
Bertie Gregory reiser verden rundt for å vise oss dagliglivet til noen utrolige dyr på en helt ny måte. Han og teamet er utstyrt med toppmoderne teknologi mens de jobber under ekstreme forhold for å avsløre utfordringene disse dyrene står overfor. "Animals Up Close with Bertie Gregory" viser frem alle øyeblikkene hvor han og teamet må tilpasse seg uforutsigbare miljø i villfaunaen, og filmingen går sjelden som planlagt.