Biler på veien
Pixar Animation Studios helt nye originalserie, ”Biler på veien”, følger Lynet McQueen og bestevennen Bill når de kjører østover fra Radiator by, på en biltur på tvers av landet for å møte søsteren til Bill.
Pixar Animation Studios returnerer til ”Biler”-verdenen, med den helt nye originalserien ”Biler på veien”. Episodene følger Lynet McQueen og bestevennen Bill, når de kjører østover fra Radiator by, på en biltur på tvers av landet for å møte søsteren til Bill. På veien er alle stopp et eget eventyr, med forrykende bilattraksjoner, og nye, fargerike karakterer.