Cooking for One Week
I dette programmet gir Danny Jansen deg de ultimate oppskriftene for når du har liten tid til å lage mat. Ved å forberede maten i helgen, vil disse oppskriftene hjelpe deg å spare tid i ukedagene, og la deg servere nydelige, ferske middager.