Digley and Dazey
Bestevennene Digley og Dazey er en del av et dyktig lag byggearbeidere som reiser rundt for å bygge og reparere ting som trenger vedlikehold.
Bestevennene Digley og Dazey er en del av et dyktig lag byggearbeidere som reiser rundt for å bygge og reparere ting som trenger vedlikehold. Ved å jobbe hardt som et lag og bruke sin kreativitet, redder de alltid dagen og lærer nye ting underveis. Gravemaskinen Digley er den minste av kjøretøyene, med sitt ene lille, korte belte, men han kompenserer for sin mangel på størrelse med sitt mot, intelligens og besluttsomhet, og blir et verdifullt medlem av teamet med byggearbeidere. Rivningskulen Dazey er en elskverdig, impulsiv og entusiastisk karakter. Hennes løsning på de fleste problemer er å bruke rivningskulen sin, noe som ofte kan føre til forviklinger som skaper enda større problemer som resten av laget må fikse.