Drømme-Produksjon A/S
Når minnene til Riley trenger litt ekstra bearbeiding, sender Glede og resten av følelsene dem til Drømme-Produksjon A/S. Den anerkjente regissøren Paula Persimmon står overfor et eget mareritt: å prøve å skape den neste drømmehiten sammen med sin nye partner, Xeni, en selvtilfreds dagdrømmeregissør som ønsker å ta steget opp i den store ligaen av nattedrømmer.
Mellom hendelsene i «Innsiden ut» og «Innsiden ut 2» kommer nå «Drømme-Produksjon A/S». En helt ny serie om studioet inne i Rileys sinn der drømmer virkelig går i oppfyllelse, helst i tide og innenfor budsjett. Riley vokser opp, og når minnene hennes trenger litt ekstra bearbeiding, sender Glede og resten av følelsene dem til Drømme-Produksjon A/S. Den anerkjente regissøren Paula Persimmon står overfor et eget mareritt: å prøve å skape den neste drømmehiten sammen med sin nye partner, Xeni, en selvtilfreds dagdrømmeregissør som ønsker å ta steget opp i den store ligaen av nattedrømmer. Pixar Animation Studios sin morsomme serie i mockumentary-stil er skrevet og regissert av Mike Jones og produsert av Jaclyn Simon.