Tap og vinn
Pixars første originale serie følger de sammenflettede historiene til åtte forskjellige karakterer mens de forbereder seg til deres store softball-mesterskap. Serien viser hvordan det faktisk føles å ferdes i hver av karakterenes sko - de usikre barna, deres helikopterforeldre, til og med en dommer med hjertesorg - med morsomme, emosjonelle og unike animerte perspektiver.
Pixars første originale serie følger de sammenflettede historiene til åtte forskjellige karakterer mens de forbereder seg til deres store softball-mesterskap. Serien viser hvordan det faktisk føles å ferdes i hver av karakterenes sko - de usikre barna, deres helikopterforeldre, til og med en dommer med hjertesorg - med morsomme, emosjonelle og unike animerte perspektiver. Serien er regissert, skrevet og eksekutiv produsert av Carrie Hobson og Michael Yates, og produsert av David Lally.