Dubai: Den ultimate flyplass
Dubai: Den ultimate flyplass går bak kulissene på en av verdens raskest voksende flyplasser. Møt noen av de 60.000 ansatte som jobber døgnet rundt for å holde mer enn en million passasjerer på farten hver uke, mens de også innfrir ambisiøse utvidelsesplaner.