Children of the Underground
Den sanne historien om den karismatiske borgerverneren Faye Yager, som bygde et enormt underjordisk nettverk som skjulte hundrevis av mødre og barn, og reddet dem fra påstått misbruk av ektemenn og fedre når et ødelagt rettssystem ikke ville.
Den sanne historien om den karismatiske borgerverneren Faye Yager, som bygde et enormt underjordisk nettverk som skjulte hundrevis av mødre og barn, og reddet dem fra antatte misbruk av ektemenn og fedre når et ødelagt rettssystem ikke ville. Da Yager gikk til et TV-program for å øke bevisstheten om saken, kom Yager i tråd med FBI. Dette satte i gang en meget omtalt rettssak som gjorde at en mørk side av bevegelsen kom til overflaten. Da hun hjalp ekskonen og barna til en velstående bankmann med å forsvinne, møtte Yager endelig sin likemann og et høylytt offentlig oppgjør var for hånden. Bli med inn i den sanne historien om Underground, og lær den sammenfiltrede sannheten om denne visjonære, men hjemsøkte heltinnen.