Let the World See
En frisk og dyp undersøkelse av en mors kamp for å bringe sin sønns døde kropp hjem til Chicago, og hennes viktige, men samtidig hjerteskjærende avgjørelse om å ha en begravelse med åpen kiste for å la allmennheten se, noe som til sist tjente som et vendepunkt for borgerrettsbevegelsen. En reise tilbake til Jim Crow-systemet i Sydstatene for å stå ovenfor hennes sønns morder i rettssalen.