Egypts tapte skatter
Denne dyptgående, actionfylte serien følger internasjonale egyptologer når de avdekker verdens rikeste del av oldtidsarkeologien – Egypts forsvunne skatter. Vi følger dagens arkeologer på utgravinger og får eksklusiv tilgang til det nyeste innenfor arkeologi, mens de kjemper i brennende varme og ugjestmilde områder på jakt etter sitt livs funn.