Fantastic Four
Når Reed Richards, Sue og Johnny Storm og piloten Ben Grimm reiser ut i rommet med et nytt romskip, blir de bombardert med kosmisk stråling. De greier med nød og neppe å komme seg tilbake igjen, og finner ut at de har fått superkrefter for alltid. Når de bestemmer seg for å bruke disse superkreftene for å hjelpe mennesker, danner de de Fantastiske fire, en gruppe superhelter som er dedikert til å beskytte jorden mot trusler som den latverske kongen Dr. Doom og planetforbrukeren Galactus.